Plastyka wędzidełka prącia

Zabieg plastyki wędzidełka prącia

Jedną z przyczyn dolegliwości, która powoduje dyskomfort oraz ból, jaki towarzyszy przy stosunku seksualnym jest zmiana w budowie penisa w postaci zbyt krótkiego wędzidełko prącia.

Plastyka wędzidełka prącia

Z problemem zbyt krótkiego wędzidełka prącia należy udać się do lekarza urologa, który w pełni diagnozuje problem i rozpoczyna ewentualne leczenie. Przeprowadzenie zabiegu operacyjnego sprawia, że dolegliwość związana ze zbyt krótkim wędzidełkiem penisa mija, oznacza to też odzyskanie pełnej sprawności i komfortu.

Plastyka wędzidełka prącia polega na jednorazowym wydłużeniu wędzidełka, w taki sposób, aby żołądź nie był naciągnięty i skrępowany podczas wzwodu. Lekarz najpierw podcina wędzidełko, następnie zszywa je w taki sposób, aby się wydłużyło i wzmocniło.

Operacja podcięcia wędzidełka prącia trwa kilkanaście minut. Podczas wykonywania zabiegu pacjent leży na plecach. Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym. Po zakończonym zabiegu pacjent może wrócić do domu, zaleca się aby odbyło się to w obecności osoby towarzyszącej.

Jeżeli ból po operacji jest zbyt odczuwalny, można zażywać środki przeciwbólowe z wyjątkiem tych, które zawierają kwas salicylowy. Ranę przemywa się Octeniseptem, uważając, aby nie moczyć opatrunków. Po zabiegu nie należy pić alkoholu, przyjmować salicylanów ani współżyć do całkowitego zagojenia się ran. Należy również unikać ciężkiego wysiłku fizycznego. Pacjent powinien stosować się do zaleceń lekarza i zrealizować przypisane przez niego recepty. Po 5-7 dniach po zabiegu pacjent powinien zgłosić się na wizytę kontrolną po zabiegu.

Przeciwwskazania do zabiegu

Aktywne infekcje, niewydolność oddechowo-krążeniowa, poważne schorzenia wątroby, niewydolność nerek, choroby układowe, zaburzenia krzepnięcia krwi, choroby autoimmunologiczne, choroby nowotworowe, radio i chemioterapia, epilepsja i inne schorzenia neurologiczne, trwające leczenie antybiotykami