Tematem będzie: PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA I BUDOWANIE DOBREJ MARKI.
Zajęcia odbywają się w małych grupach od 6-14 osób. Ilość miejsc ograniczona.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt w celu zapoznania się za szczegółami oferty. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, konieczna jest wcześniejsza rezerwacja.
Warsztaty mają na celu zapoznanie uczestników z konkretnymi umiejętnościami na podstawie zarówno treści teoretycznych jak i wykonanych ćwiczeń warsztatowych.
Po zakończeniu zajęć uczestnicy będą wiedzieć:
- co to jest dobra obsługa i jakie zasady nią kierują,
- jakie są techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
- jak poradzić sobie z trudnym pacjentem,
- w jaki sposób dostrzegać obszary do poprawy i pracować nad podnoszeniem jakości swojej pracy.
Termin warsztatów
Terminy warsztatów:
- 12.12.2018 r. (środa) godz. 08.00-16.00
Zapisz się
Miejsce szkolenia
Mała Klinika Sp. z o.o.
Ul. Malczewskiego 51
80-107 Gdańsk
Koszt szkolenia
- 8 godzin szkolenia
- materiały pomocnicze i szkoleniowe
- certyfikat ukończenia szkolenia
- serwis kawowy
- lunch kanapkowy
PLAN WARSZTATÓW
Opis warsztatów
Cele szkolenia:
1. Podniesienie jakości obsługi pacjentów w rejestracji
2. Zwiększenie zadowolenia pacjentów (także tzw. trudnych pacjentów)
3. Zmniejszenie rotacji zatrudnienia personelu
4. Zmotywowanie i uświadomienie zbieżności celów firmy i pracowników
5. Zapobieganie wypaleniu zawodowemu i wskazanie technik rozładowania stresu
6. Podniesienie konkurencyjności firmy
7. Wprowadzanie dobrych praktyk i wysokich standardów w obsłudze pacjentów
Warsztaty obejmują:
1. Praktyczne zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera
2. Materiały dla uczestników
3. Certyfikaty dla uczestników
4. Całodniowy serwis kawowy i catering kanapkowy
5. Konsultacje z trenerem do 3 m-cy po szkoleniu
Sylwetka trenera
Adam Zajchowski, praktyk i doświadczony trener, przeprowadził ponad 100 szkoleń z zakresu obsługi pacjenta i przeszkolił ponad tysiąc pracowników rejestracji medycznej i stomatologicznej. Koncentruje się na pragmatycznej stronie warsztatów i oczekiwanych efektach. Związany od ponad 14 lat z rynkiem medycznym. Zna dobrze bolączki i problemy codziennie występujące w placówkach medycznych, stomatologicznych, komercyjnych i niekomercyjnych. Przeprowadził warsztaty m.in. dla firm: Remed+Lectus Sp. z o.o., Centrum Dentystyczne Projekt Uśmiech, SCS Novum Dent, Revimed, ENDOMED, Przychodnia Aksamitna, MEDESTA Dermatologia i Medycyna Estetyczna, Baltimed, Przychodnia Kartuska, Centrum Medyczne Zdrowie, Przychodnia Obłuże-Oksywie, SZPZLO Warszawa Praga-Północ, SZPZLO Warszawa Włochy-Bemowo, Medicus Prabuty, Przychodnia Mickiewicza, NZOZ Stogi, NZOZ Medica Sp. Z o.o., NZOZ Medyk Tczew, Personal PR Sp. z o. o., Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, Stat24, Invicta Sp. z o.o. i wielu innych. Zapraszamy