Warsztaty – Profesjonalna obsługa pacjenta i budowanie dobrej marki

Mała Klinika Sp. z o. o. wraz z Free City Group Adam Zajchowski zapraszają na jednodniowe warsztaty kierowane do pracowników zatrudnionych w podmiotach świadczących usługi medyczne i stomatologiczne, w szczególności do osób mających bezpośredni kontakt z pacjentem: pracowników rejestracji, pielęgniarek, położnych, asystentek stomatologicznych.

Tematem będzie: PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA I BUDOWANIE DOBREJ MARKI.

Zajęcia odbywają się w małych grupach od 6-14 osób. Ilość miejsc ograniczona.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt w celu zapoznania się za szczegółami oferty. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, konieczna jest wcześniejsza rezerwacja.

Warsztaty mają na celu zapoznanie uczestników z konkretnymi umiejętnościami na podstawie zarówno treści teoretycznych jak i wykonanych ćwiczeń warsztatowych.

Po zakończeniu zajęć uczestnicy będą wiedzieć:

  • co to jest dobra obsługa i jakie zasady nią kierują,
  • jakie są techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
  • jak poradzić sobie z trudnym pacjentem,
  • w jaki sposób dostrzegać obszary do poprawy i pracować nad podnoszeniem jakości swojej pracy.

Termin warsztatów

Terminy warsztatów:

  • 12.12.2018 r. (środa) godz. 08.00-16.00

Zapisz się

    Nazwa firmy (wymagane)

    Adres firmy(wymagane)

    NIP(wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Telefon

    Wybierz termin szkolenia
    12.12.2018

    Ilość uczestników

    Administratorem danych osobowych jest Mała Klinika Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem 80-107 Gdańsk przy ul. Malczewskiego 51. Dane osobowe przetwarzane będą w celach realizacji zapisu/zapytania na warsztaty. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwościach ich poprawiania w każdym czasie.

    Oświadczam, iż zapoznałam/łem się z Regulaminem Warsztatów i akceptuję jego postanowienia. *
    Regulamin Warsztatów

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych - Mała Klinika Sp. z o.o. w celu realizacji warsztatów, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. (wymagane)*

    Miejsce szkolenia

    Mała Klinika Sp. z o.o.
    Ul. Malczewskiego 51
    80-107 Gdańsk

    Koszt szkolenia

    Koszt uczestnictwa jednej osoby: 299,00 zł netto (plus 23% VAT), przy większej liczbie osób skierowanych przez jeden podmiot cena jest niższa i wynosi 249,00 zł netto za osobę.W cenie uwzględniono:

    • 8 godzin szkolenia
    • materiały pomocnicze i szkoleniowe
    • certyfikat ukończenia szkolenia
    • serwis kawowy
    • lunch kanapkowy

    PLAN WARSZTATÓW

    Opis warsztatów

    Cele szkolenia:

    1. Podniesienie jakości obsługi pacjentów w rejestracji
    2. Zwiększenie zadowolenia pacjentów (także tzw. trudnych pacjentów)
    3. Zmniejszenie rotacji zatrudnienia personelu
    4. Zmotywowanie i uświadomienie zbieżności celów firmy i pracowników
    5. Zapobieganie wypaleniu zawodowemu i wskazanie technik rozładowania stresu
    6. Podniesienie konkurencyjności firmy
    7. Wprowadzanie dobrych praktyk i wysokich standardów w obsłudze pacjentów

    Warsztaty obejmują:

    1. Praktyczne zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera
    2. Materiały dla uczestników
    3. Certyfikaty dla uczestników
    4. Całodniowy serwis kawowy i catering kanapkowy
    5. Konsultacje z trenerem do 3 m-cy po szkoleniu

    Sylwetka trenera

    Adam Zajchowski, praktyk i doświadczony trener, przeprowadził ponad 100 szkoleń z zakresu obsługi pacjenta i przeszkolił ponad tysiąc pracowników rejestracji medycznej i stomatologicznej. Koncentruje się na pragmatycznej stronie warsztatów i oczekiwanych efektach. Związany od ponad 14 lat z rynkiem medycznym. Zna dobrze bolączki i problemy codziennie występujące w placówkach medycznych, stomatologicznych, komercyjnych i niekomercyjnych. Przeprowadził warsztaty m.in. dla firm: Remed+Lectus Sp. z o.o., Centrum Dentystyczne Projekt Uśmiech, SCS Novum Dent, Revimed, ENDOMED, Przychodnia Aksamitna, MEDESTA Dermatologia i Medycyna Estetyczna, Baltimed, Przychodnia Kartuska, Centrum Medyczne Zdrowie, Przychodnia Obłuże-Oksywie, SZPZLO Warszawa Praga-Północ, SZPZLO Warszawa Włochy-Bemowo, Medicus Prabuty, Przychodnia Mickiewicza, NZOZ Stogi, NZOZ Medica Sp. Z o.o., NZOZ Medyk Tczew, Personal PR Sp. z o. o., Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, Stat24, Invicta Sp. z o.o. i wielu innych. Zapraszamy