Warsztaty – Profesjonalna obsługa pacjenta i budowanie dobrej marki

Mała Klinika Sp. z o. o. wraz z Free City Group Adam Zajchowski zapraszają na jednodniowe warsztaty kierowane do pracowników zatrudnionych w podmiotach świadczących usługi medyczne i stomatologiczne, w szczególności do osób mających bezpośredni kontakt z pacjentem: pracowników rejestracji, pielęgniarek, położnych, asystentek stomatologicznych.

Tematem będzie: PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA I BUDOWANIE DOBREJ MARKI.

Zajęcia odbywają się w małych grupach od 6-14 osób. Ilość miejsc ograniczona.

Osoby zainteresowane prosimy o kontakt w celu zapoznania się za szczegółami oferty. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, konieczna jest wcześniejsza rezerwacja.

Warsztaty mają na celu zapoznanie uczestników z konkretnymi umiejętnościami na podstawie zarówno treści teoretycznych jak i wykonanych ćwiczeń warsztatowych.

Po zakończeniu zajęć uczestnicy będą wiedzieć:

  • co to jest dobra obsługa i jakie zasady nią kierują,
  • jakie są techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
  • jak poradzić sobie z trudnym pacjentem,
  • w jaki sposób dostrzegać obszary do poprawy i pracować nad podnoszeniem jakości swojej pracy.

Termin warsztatów

Terminy warsztatów:

  • 12.12.2018 r. (środa) godz. 08.00-16.00

Zapisz się





Nazwa firmy (wymagane)

Adres firmy(wymagane)

NIP(wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon

Wybierz termin szkolenia
12.12.2018

Ilość uczestników

Administratorem danych osobowych jest Mała Klinika Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem 80-107 Gdańsk przy ul. Malczewskiego 51. Dane osobowe przetwarzane będą w celach realizacji zapisu/zapytania na warsztaty. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwościach ich poprawiania w każdym czasie.

Oświadczam, iż zapoznałam/łem się z Regulaminem Warsztatów i akceptuję jego postanowienia. *
Regulamin Warsztatów

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych - Mała Klinika Sp. z o.o. w celu realizacji warsztatów, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. (wymagane)*

Miejsce szkolenia

Mała Klinika Sp. z o.o.
Ul. Malczewskiego 51
80-107 Gdańsk

Koszt szkolenia

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 299,00 zł netto (plus 23% VAT), przy większej liczbie osób skierowanych przez jeden podmiot cena jest niższa i wynosi 249,00 zł netto za osobę.

W cenie uwzględniono:

  • 8 godzin szkolenia
  • materiały pomocnicze i szkoleniowe
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • serwis kawowy
  • lunch kanapkowy

PLAN WARSZTATÓW

Opis warsztatów

Cele szkolenia:

1. Podniesienie jakości obsługi pacjentów w rejestracji
2. Zwiększenie zadowolenia pacjentów (także tzw. trudnych pacjentów)
3. Zmniejszenie rotacji zatrudnienia personelu
4. Zmotywowanie i uświadomienie zbieżności celów firmy i pracowników
5. Zapobieganie wypaleniu zawodowemu i wskazanie technik rozładowania stresu
6. Podniesienie konkurencyjności firmy
7. Wprowadzanie dobrych praktyk i wysokich standardów w obsłudze pacjentów

Warsztaty obejmują:

1. Praktyczne zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera
2. Materiały dla uczestników
3. Certyfikaty dla uczestników
4. Całodniowy serwis kawowy i catering kanapkowy
5. Konsultacje z trenerem do 3 m-cy po szkoleniu

Sylwetka trenera

 

Adam Zajchowski, praktyk i doświadczony trener, przeprowadził ponad 100 szkoleń z zakresu obsługi pacjenta i przeszkolił ponad tysiąc pracowników rejestracji medycznej i stomatologicznej. Koncentruje się na pragmatycznej stronie warsztatów i oczekiwanych efektach. Związany od ponad 14 lat z rynkiem medycznym. Zna dobrze bolączki i problemy codziennie występujące w placówkach medycznych, stomatologicznych, komercyjnych i niekomercyjnych. Przeprowadził warsztaty m.in. dla firm: Remed+Lectus Sp. z o.o., Centrum Dentystyczne Projekt Uśmiech, SCS Novum Dent, Revimed, ENDOMED, Przychodnia Aksamitna, MEDESTA Dermatologia i Medycyna Estetyczna, Baltimed, Przychodnia Kartuska, Centrum Medyczne Zdrowie, Przychodnia Obłuże-Oksywie, SZPZLO Warszawa Praga-Północ, SZPZLO Warszawa Włochy-Bemowo, Medicus Prabuty, Przychodnia Mickiewicza, NZOZ Stogi, NZOZ Medica Sp. Z o.o., NZOZ Medyk Tczew, Personal PR Sp. z o. o., Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, Stat24, Invicta Sp. z o.o. i wielu innych. Zapraszamy