Powiększanie punktu G

Powiększanie punktu G – zabieg z zakresu ginekologii estetycznej

Powiększanie punktu G jest nowoczesną, niechirurgiczną metodą, której celem jest uwydatnienie i ujędrnienie punktu G.

W przedniej ściance pochwy znajduje się zgrubienie. U niektórych kobiet jest ono bardzo wrażliwe, mocno unerwione, co powoduje bardzo intensywne doznania podczas stosunku. Jest to właśnie punkt G, uważany za najbardziej erogenną strefę w kobiecym ciele. Niekiedy pojawia się jednak problem obniżenia jakości doznań. Może on wynikać zarówno z budowy anatomicznej pacjentki, jak i nasilać się wraz z jej wiekiem. Z upływem lat dochodzi bowiem do zmniejszenia tego miejsca oraz do obniżenia liczby receptorów czuciowych odbierających bodźce rozkoszy. W celu powstrzymania bądź odwrócenia tego procesu przeprowadza się zabieg powiększania – augmentacji punktu G.

Zabieg wykonywany jest zawsze po wcześniejszej konsultacji lekarskiej. Polega na wstrzyknięciu usieciowionego kwasu hialuronowego w zgrubienie na ściance pochwy. Zabieg trwa ok. 20 minut, przeprowadza się go w znieczuleniu miejscowym. Efekt utrzymuje się około 1 roku, czasem dłużej.

REKONWALESCENCJA: jeśli nie ma przeciwwskazań medycznych, o których zdecyduje lekarz, pacjentka może praktycznie od razu powrócić do codziennych czynności

PRZECIWWSKAZANIA:

• aktywne infekcje pochwy,
  • ciąża,
  • miesiączka,
  • zmiany wymagające badania histopatologicznego,
  • choroby nowotworowe,
  • choroby autoimmunologiczne.